sobota, 18. avgust 2012

Senčnik za lučke

Kadar sem potrebovala malo lučko, za nočno omarico, ali kar tako za postavitev v prostor, sem vedno imela težavo, kaj kupiti. Namreč, ša tako prijetne oblike lučk, so ponavadi bile enobarvne, že res, da vseh barv, amapk vseeno enobarvne, želela pa sem si malo bolj živahne, z malo več domišljije. 

In ker nisem bila te sreče, da bi lučko po mojem okusu našla, sem ustvarila kar svojo - senčniki za lučke, živahni, pisani, pa vseeno elegantni. 

In lučka je dobila svoje mesto,  nič več ni : "oh, saj je samo lučka", pač pa prijetna dekoracija.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        


      
Za otroško sobico
               

za v kopalnico








Ni komentarjev:

Objavite komentar