sobota, 4. maj 2013

Priprave





Zadnje tedne sem bila delovna, izdelujem izdelke, lončke, za stojnico, ki jo bom imela  v Marezigah v Kopru. In danes sem z delom končala, svoj delovni kotiček sem spet spremenila nazaj v kuhinjo (priznam, da je bil že skrajni čas), polakirani lončki pa so že pripravljeni, da nanje obesim le še obesne etiketke.

Lončki so pastelnih barv,  tudi za otroke, kajti primerni niso le za cvetje, pač pa tudi za shranjevanje igrač, za pisala, za kljukice, za sponke.....mah, vse drobne stvari lahko shranimo vanje, vsaj jaz jih imam in moram priznati, da imam sedaj vse lepo na svojem mestu.

Tudi nekaj zalivalk imam, tale Hello Kitty mi je sploh pri srcu. Saj vem, da je vsa rozasta in otročja in kičasta, ampak je pa res kulska.


Kaj pa vem, ko sem bila jaz majhna, Hello Kitty nismo poznali, pa moram verjetno sedaj nadoknadit. Res pa je, da sem lončke z otroškimi motivi delala  z otroško dušo in domišljijo in se počutila kot otrok.

Pa še razpokice, ki dajo lončku malo shabby izgled, to mi je sploh všeč, tako malo starinsko.



Čaka me še  "administrativno delo" se temu reče, da pripravim stojnico na izgled, izdelava panoja,  obesnih etiketk, ki morajo biti seveda lične, tako kot lončki. In to bi bilo vse, potem pa samo še odhod v Marezige.









Ni komentarjev:

Objavite komentar