sobota, 14. september 2013

Sizix


Pa imam - nov pripomoček pri mojem delu. Jaz mu pravim, kar strojček, ki zna čarati. Res izgleda kot kakšna igračka, v resnici bo pa tale strojček pri meni kar precej delal. Prva naloga mu bo, da bova izdelala lepe obesne etiketke, velike, manjše, jih lepo poštempljala in z njimi bo izdelek dobil končno podobo.
 
Teh etiketk se bom polotila takoj jutri, danes sem tole mašinco več ali manj samo občudovala in prebirala na internetu, kaj vse zmore, jutri pa bova s skupnimi močmi izdelala nekaj etiketk.
 
V veliko pomoč mi bo pri lepljenju servetk na lončke, s kakšnimi lepimi šablonami, takimi starinskimi, kot mi je všeč. Že brskam po internetu .....
 
Da mi je bil ponoči vzet spanec, to itak,  ker sem  v mislih rezala in sekala papir, izbirala servetke in barve. Ja, nekateri te dni  ponoči sanjajo gobe, ko jih je letos tako veliko, jaz pa, kaj vse bom s to igračko naredila.
 
Tole bi se reklo, da je že osnovno sredstvo - vsaj kar se mene tiče.
 
 



Ni komentarjev:

Objavite komentar