nedelja, 1. december 2013

Škofja Loka 30.11.2013

Pa je mimo - sejem vinarjev in Miklavža v Škofja Loki, kjer sem bila včeraj.

Namreč - grajski gospod si je zaželel, da bi na njegovi prireditvi bila tudi stojnica z najlepšimi lončki in zalivalkami na svetu. Ker je ta graščak že bolj sodoben in moderen in pozna strica Googla, me je kar hitro našel in mi poslal vabilo.

In ker so meni itak tisi časi okrog leta 1500 (ko so živeli grajski godpodje, gospodične in vitezi) pri srcu, sem se z veseljem odzvala. Spakirala sem svoje lončke in šla na dolgo potovanje do Škofja Loke.
To je bilo tudi prvo delo za moj transportni voziček in dobro je služil. Ma, kaj dobro, odlično ! Saj pravim, da je tale vozek bil prav meni namenjen. Sem lepo na komot prišla do prizorišča, avto sem itak pustila v mestu, postavila stojnico in počasi so prvi obiskovalci začeli prihajati.

Da ne govorim, kakšna gneča je bila kasneje, ne vem, ali so prišli ljudje iz cele Slovenije - gužva, gužva. In mi je v veselje, da so ljudem moji  izdelki všeč.

Zeblo me ni, čeprav je bilo oblačno, za gretje sem imela s seboj kuhano vino in je prav pasalo. Je pa fajn, da, ko so si na delu in si lahko privoščiš kuhančka, pa te nihče ne sekira.

Živa glasba, polno stojnic in prijazni ljudje - ja, kaj bi si pa še več lahko želela.

V glavnem, bil je lep dan in v Škofja Loko zagotovo še pridem.


Ni komentarjev:

Objavite komentar