nedelja, 17. november 2013

Vozek

Pa ga imam !!! Vozek, namreč. Prepotrebno sredstvo, kar se mene tiče.
Vsakič,ko grem na stojnice, lepo zložim svoje izdelke v plastične gajbice, drobne zadeve in nepogrešljivo termosko s kavico spokam v torbo, in gremo.

Težava, ki se mi pa pojavi na kraju prizorišča pa je, da moram te gajbice ročno znositi do stjnice, ta čas mora nekdo pri stojnici čakati in paziti izdelke, pa da preparkiram avto....polno enih zadreg in tekanja.

In se spomnim - ja, kaj, vozek rabim, tkjega transportnega, zložljivega in da ni pretežak.

Striček Google je pomagal in nisem mogla verjeti - točno tak vozek, kot sem ga iskala, so imeli pri nas v Tržiču v Hoferju.

Kaj naj rečem - Bravo Hofer !!!

Voziček je sedaj že pri meni doma, sestavljen in čaka, da grem z njim konec meseca v Škofja Loko.

Uh, ne morem povedati, koliko sem vesela.
Me ne bo več bolel hrbet, pa roke, pa ne bo potrebno preparkirat avtomobila, sama bom šla lahko na stojnico (prej sem vedno potrebovala pomočnika), mislim, mobilna sem do fulla, se temu reče.

Vesela !!!
Pravijo, da je sredstva potrebno vlagati v razvoj, ja, in čeprav je to samo en vozek, je njegova uporabna vrednost zame večja, kot pa je bila njegova cena.

Upam, da mi bo dobro služil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar