nedelja, 2. december 2012

Tržni dan 8.12.2012 Tržič



 Pa sem se opogumila – končno, če bi kdo mene vprašal.

Namreč; odločila sem se, da moje kreacije pokažem širni Sloveniji, uh, ta je dobra, kako se fajn bere, ampak resno : 8.12.2012 bom prvič predstavila svoje izdelke na Tržnem dnevu v Tržiču. To sicer ni ravno širna Slovenija, ampak začetek je pa le. Malo mi je trajalo, da sem se skorajžila, najprej sem testirala sorodnike, katerim so izdelki všeč, potem prijateljice, katere so tudi povedala svoje mnenje. Sicer ne vem, ali so jim izdelki resnično všeč, ali tako pravijo zaradi lepšega hahaha. Ampak, kakorkoli, njihovo mnenje in pa domača kritika, mi je dalo zalet in pogum, da grem dalje.

In to je sedaj to.

Odlično se počutim, ko se zavedam, da bom pokazala, kaj ustvarjam, kaj delam, mogoče bo komu kakšen izdelek všeč, da se predstavim in grem v svet, pa četudi za začetek v moje rodno mesto na trg. Saj, če pomislim, je to še najbolj pogumno, veliko lažje je postaviti stojnico tam, kjer te nihče ne pozna. In nekje moram začeti, pa zakaj ne bi kar doma.

 
Kar moram sedaj pohiteti je to, da naredim izdelke, kajti vse moje krogle, ki sem jih naredila pred časom, so šle, trenutno izdelujem božična darilca za domače in prijatelje, zaloge nimam nobene, tako da bom ta božična darilca začasno opustila in pohitela z izdelavo izdelkov za stojnico. Saj do Božiča je še kar nekaj časa.

Je pa super in me veseli, da mi dela ne zmanjka, ravno ko nekaj končam, se mi tam nekje prižge ena lučka in dobim idejo za naslednji izdelek. Tako da so moje misli  počasi že v pomladnem času.

Komaj čakam !! Pa da imam že sedaj tremo, o tem mi verjetno ni potrebno na dlogo in široko razglabljati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar